test

Detaylı bilgi için, bizi arayın
 0 212 251 45 50 

Özlük Yönetimi

Personel özlük bilgileri bir yandan gizli ve çok değerli, fakat diğer yandan da istendiği zaman kolay ulaşılması gerekli. Hem kolay ulaşılması gereken, hem de yüksek güvenlik gerektiren bu bilgiler Dakika ile kontrolünüz altında. Personel özlük dosyası evraklarını oluşturma, güncelleme, kontrol etme gibi zaman alan işlemler artık Dakika'da.

Personel özlük bilgilerinizi ayakkabı numaralarından, tulum bedenlerine; sertifika bilgilerinden, performans notlarına kadar sınırsız sayıda alan tanımlanacak şekilde tutulabilir, dosya ekleme seçeneği ile sicil bilgileri veya diploma fotokopilerinizi tek noktada toplayabilirsiniz.

Personel Özlük Yönetimi Hakkında En Çok Sorulan Sorular

“Kimin, hangi verileri görebileceğine karar verebilir miyim?”

Erişim Sınırlamaları

Özlük bilgilerinin şirket içinde saklanması için bu bilgilerin tamamı en az bir ya da iki departman ile paylaşılmak zorunda. Fakat Dakika sayesinde bu zorunluluk ortadan kalkıyor.

Dakika ile özlük bilgileri de dahil olmak üzere tüm verileriniz yüksek güvenlikli Data Center'larda saklanmakta; erişim izinleri ise sizin belirleyeceğiniz departman, kişi ya da herhangi bir departmandaki bazı özellikli kişilere verilebilir, hatta gerekiyorsa tamamen erişime kapatılabilecek şekilde bile tanımlanabilir.

Hiyerarşik olarak tanımlanabilen erişim sınırlandırma seviyeleri, yönetici personel tarafından gerektiğinde kolayca değiştirilebilir.

“Yedekleme yapmama gerek var mı?”

Otomatik Yedekleme

Dakika, verilerinizi her saat başı yedekler. Bu yedekler farklı coğrafi noktalara konumlandırılmış, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Standardına uygun şekilde yedek sunucularda da muhafaza edilir. Sistem ve içindeki veriler yüksek güvenlikli ortamlarda yedeklendiği için yedek almaya ihtiyacınız yoktur.

“Tüm personel özlük bilgilerimi Dakika'dan takip edebilir miyim?”

Sınırsız Sayıda Alan Tanımlama

Dakika Personel Yönetimi çalışanlarınıza ait gerekli tüm bilgilerin tek noktadan erişilebilir olmasını sağlamak için, dilediğiniz kadar yeni alan tanımlanmasına olanak sağlar.

Çalışanların diplomalarından, sertifikalarına; performans değerlerinden, eğitim kayıtlarına hatta ayakkabı numaralarından, tulum bedenlerine varıncaya dek gerekli olabilecek tüm bilgileri Dakika'ya takip edebilirsiniz.

“Özlük bilgilerini raporlayabilir miyim?”

Esnek Raporlama

Dakika'nın Esnek Raporlama özelliği ile sistemdeki tüm bilgileri raporlayabilirsiniz. Hangi alanların rapora gelmesini istediğinizi belirleyin; Dakika tanımladığınız verileri göz önünde bulundurarak raporunuzu hazırlasın.

Rapor kriterlerini sonra kullanmak üzere saklayabilir ve aylık veya haftalık olarak bu raporları indirebilirsiniz.

Daha detaylı bilgi için Esnek Raporlama sayfasını inceleyebilirsiniz.

“Değişimleri gözlemleyebilir miyim?”

Tarihsel Veri Saklama

Veriler Dakika'da tarihsel olarak depolanır. Herhangi bir veri girilirken aktif olduğu zaman aralığı belirtilir.

Örnek olarak, bir maaş verisini ilgili ayın 10'undan itibaren geçerli olacağını belirtebilir ya da herhangi bir personelin maaş değişiklik tarihlerini geçmişe dönük şekilde raporlayabilirsiniz.

Kontrol Raporları

Karşılaştırmalı rapor seçenekleri ile geçen ay ile bu ay arasında değişen ne gibi değerler olduğunu görebilir ve bu raporları kontrol süreçlerinizde kullanabilirsiniz. Personelinize ilişkin bilgilere dilediğiniz zaman erişim ve denetim halinde olabilirsiniz.

Yüksek Güvenlik

Yüksek Güvenlikli İK

Tüm bilgilerinizin ISO27001 standartlarında korunması için hepsini Dakika'da saklayın.

Yüksek Güvenlik

Esnek Raporlama

Raporlar Her Zaman Hazır

Dakika'nın esnek raporlama özelliği ile tüm raporlarınız her zaman elinizin altında.

Esnek Raporlama

dakika mobil logo