Self Servis İK

Çalışanlar kendi işlemlerini Dakika üzerinden kendileri yapsın, bürokratik işlem gereksinimleri ortadan kalksın.

Self Servis İK Hakkında En Çok Sorulan Sorular

Self-Servis hizmeti ile Dakika hangi çözümleri üretmektedir?

Öncelikle siz ve personelleriniz kendi bordrolarına ve özlük bilgilerine sizin belirleyeceğiniz sınırlar dâhilinde (görüntüleme, düzeltme, güncelleme yetkileri) internetin bulunduğu her yerden erişebilirler. İzin yönetimi, fazla mesai yönetimi, eğitim yönetimi gibi modüller kullanılırken her kullanıcı kendi yetkileri dâhilinde ilgili alanlara girişleri yaparak yönetilmesi ve planlanması gereken bir sürecin parçası olur.

Self-Servis hizmeti ile Dakika iletişime ilişkin nasıl bir çözüm üretmektedir?

Dakika programının içerisinde bulunan güvenli dosya aktarım alanı (SFTP), yine sizin belirleyeceğiniz yetkililerin kendi aralarında yüksek güvenlikle mesajlaşmalarını ve dosya aktarımlarını mümkün kılmaktadır. Sistemin geçmiş hareketleri (log activity) kayıt altına alması da, hangi yetkilinin ne zaman sisteme bağlandığını ve ne zaman, hangi işlemi gerçekleştirdiğini görmenizi ve raporlamanızı sağlar. Bu sayede programın içerisinde yapılan bir işlemi, programın hiç dışına taşımak zorunda kalmadan yine Dakika programının içerisinde çözümleyerek hareket kabiliyetinizi arttırır.